Wat is het verschil tussen de Samsung UE32ES6300 en de UE32ES6340?

De technische specificaties zijn hetzelfde, maar vraag mij af of het alleen om het verschil in kleur van de standaard gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals jezelf zegt. Het is een design issue, veel mensen zoals mij vinden het zilver achtig design té. En kiezen dus voor de 6340.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel! Het is idd denk ik het design issue. Heb de foto's op samsung.com beter bekeken en daarop lijkt de 6300 de donkere variant en de 6340 de lichte variant te zijn. Nogmaals bedankt voor de reactie!