hoe lang duurt het om Eredivisie Live aan te sluiten?

Ik wil graag de wedstrijd van PSV vanavond kunnen kijken, gaat dat lukken als ik nu bestel via internet? Ik kijk via glasvezel van KPN, en mijn TV ondersteunt geen HD.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de website van Eredivisie live heb ik hier geen informatie over kunnen vinden helaas. Wat ik wel gelezen heb is dat als je tv kijkt via glasvezel dat je alleen telefonisch kan bestellen.
Gaat het jou alleen om de wedstrijd van vanavond of wil je in de toekomstige weken ook nog de wedstrijden kijken?
Je kan wel de wedstrijd van PSV vanavond via de laptop/pc kijken,die wedstrijd kijken kost je dan 6,95.
Als je zeker wilt weten of je vanavond kan kijken als je een abonnement neemt zal ik je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van KPN.
Zal jammer zijn als je een abonnement bestelt en vanavond niet kan kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okay, thnx :)

Andere antwoorden (1)

als je een interactief abonnement hebt kun je gewoon per wedstrijd kopen, moet je even in je programmalijst zien waar.