waarom heb ik geen ondertiteling op de zender syfy en mijn kennis wel?

ik heb een digitaal tv zender pakket en basis pakket, we hebben allebij de zender syfy en 13th street enz een kennis van mij heeft dat ook, alleen hij heeft provider upc en ik heb provider kick xl, we keken bij hem een keer op syfy warehouse 13 en later deze week keek ik het bij mij thuis en ik had geen ondertiteling, maar bij de kennis wel, waar ligt dit aan? de series op syfy heeft hij allemaal wel ondertiteld en ik helemaal geen ondertiteling, ook niet op andere series van syfy.. is daar nog een instelling voor of iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij upc is het mogelijk om via de i-knop (informatie-knop) spreektaal en ondertiteling aan te zetten (moet helaas elke keer, ook als je van zender wisselt). Ik ben niet bekend met kick xl, maar ik kan me voorstellen dat zij eenzelfde soort optie bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij de UPC mediabox in het menu de ondertitelings taal Nederlands instellen,dan krijg je op alle netten ondertiteling. Je moet de taal van het menu,taal van soundtrack en taal van ondertitelings op Nederlands zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor de reacties, ik heb alles qua talen audio en menu talen, op nederlands gezet, mijn kennis heeft upc en die heeft wel ondertiteling, ik krijg de tv zenders van kick xl en heb geen ondertiteling, dus hoe zit dat met kick xl? of ligt het misschien aan de tv zelf? maar dat lijkt me sterk..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had gisteren ook geen ondertiteling bij Syfy (KPN)..Geen idee waarom dit was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet audio of menu maar subtitles/ondertitels wat je op nederlands moet zetten (of zelfs aan).

Antwoorden (1)

Aha! Bekend probleem!
Nadat je modem een keer gereset is geweest of de stroom van je digitale ontvanger af geweest is, kan die instelling veranderd zijn voor juist die ene zender. Er zit een knopje op de afstandsbediening van je digitale kasje waarmee je de ondertitels aan- en uit kunt zetten. Druk dat eens in. Als het goed is, doet hij het nu weer.
Als dit niet werkt: de helpdesk van je provider bellen.