wat is het verschil tussen een HD kabel van Microsoft of een HD kabel van de action ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vooral de prijs. Voor de rest is de werking gelijk. Wellicht dat die van de action sowieso een betere prijs-kwaliteitverhouding heeft. Dat zie ik helaas vaak genoeg in producten terug van de action of een duurder A-merk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van de Action is misschien wat mindere kwaliteit. Ik zag laatst een laptop-tas bij de Action voor 15 euro. Dat is weinig als je het vergelijkt met de gemiddelde laptoptas die je bij bijvoorbeeld bol.com koopt. Misschien is de van de action wel wat mindere kwaliteit, maar wat wil je er mee gaan doen dan? Van 30 hoog op een spijkerbed laten vallen. Tja, dan zou ik ook een wat duurdere nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat deze vraag over HDMI-kabels gaat? Dat verschil is er praktisch niet. Gewoon een kabeltje van de Action halen dus. HDMI kent geen signaalverlies bij normale lengtes (alles onder de 10 meter) aangezien het een digitaal signaal is. Je hebt òf perfect beeld, òf geen beeld.

Wat wel het geval is, is dat het kabeltje van MS kleiner is, en dat deze dus in oude Xboxen geen belemmering vormt voor de overige kabels. Dat is met andere kabels nog wel eens het geval. Al kun je dat ook oplossen door een deel van de body van het normale kabeltje weg te snijden. Gebruik je verder geen home cinema set, dan maakt dit laatste punt sowieso niets uit.