Kan ik met deze tv (zie beschrijving) hdmi gebruiken of kan ik mijn ps3 hierop aansluiten?

Dit is al mijn derde dezelfde vraag maar ik ga hem nu beschrijven.
De naam van de tv is: sony KV-21V6D tv. Op internet kon ik alleen de handleiding vinden. Verder zijn de afmetingen ongeveer naar schatting. Halve meter breed - 0.70 meter hoog - halve meter lang. Het is dus echt een blok.
De tv staat ook op een plateau met wieltjes omdat hij niet te dragen is. Het hij wel nog kleur. En voorin heeft hij een video band input zitten. Hij is al heel oud (ik denk 10 - 13 jaar). Heeft iemand anders nog andere oplossingen voor als ik een tv wil kopen waarop hdmi kan en ik mijn ps3 aansluiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een oudere TV heeft vaak geen HDMI. Wat je wel kunt doen is om op een lagere beeldkwaliteit spelen via AV-kabels. Vaak hebben die oudere TV's wel AV-aansluitingen. AV zijn die rood-wit-gele poortjes/kabels. Als je een nieuwe TV wilt kopen hebben we meer info nodig. Wat vind je belangrijk aan een TV?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Belangrijk:
- Hdmi.
- Mooie beeld kwaliteit. Gewoon redelijk.
- Je moet er een ps3 op kunnen aansluiten.
- Groter beeldscherm dan 0.70 bij 0,5 (die afmetingen en groter dus)
- Goedkoop
Eigenlijk ga ik zowiso niet heel veel met me tv doen behalve gamen. En het boeit me niet als ik er helemaal niet op tv kan kijken. Dan blijft de rest van mijn familie tenminste uit mijn kamer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt op Media Markt eens kijken
Elke tv die je zal kopen kan een ps3 aansluiting hebben en alle flat screens HDMI...kijk gewoon bij de mediamarkt voor wat je mooi vind en betaalbaar...als je full hd gaat is perfect...