Hoe krijg ik het voor elkaar om de externe harde schijf word herkent op mijn tv?

Ik heb een LG externe harde schijf gekocht van 500gb nou wil ik er films/fotos op zetten om op de tv te bekijken.
Nou word de schijf dus niet herkend op de televisie....
Het gaat om een Sony Bravia KDL-40W5500 en heb de externe harde schijf al geformatteerd naar Fat32 was eerst NTFS.

Kan iemand mij helpen?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Zie hier je info, je moet om te beginnen dus fat32 hebben en voldoen aan bepaalde betsands typen.
Probeer ook eens een gewone usb stick, werkt deze wel? Zo niet, heeft het wat met het kiezen van de usb bron te maken, zie daar voor ook het onder genoemde forum.
Succes!!

Welkom op het Sony Forum.

De KDL-40W5500 kan de volgende formaten via USB aan:

USB-weergave wordt ondersteund voor de volgende videobestandsindelingen:
AVCHD (bestanden met de extensie ".mts" of ".m2ts")
MP4 (AVC) (bestanden met de extensie ".mp4")
MPEG1 (bestanden met de extensie ".mpg")

USB Foto Viewer ondersteunt de bestandssystemen FAT12, FAT16 en FAT32.
USB-weergave wordt ondersteund voor de volgende fotobestandsindelingen:
JPEG (JPEG-bestanden met de extensie ".jpg" en die beantwoorden aan DCF of Exif)
RAW (ARW/ARW 2.0-bestanden met de extensie ".arw") (Alleen voor voorbeeld.)

USB-weergave wordt ondersteund voor de volgende muziekbestandsindelingen:
MP3 (bestanden met de extensie ".mp3" die niet beschermd zijn door auteursrechten)

Deze informatie is ook te vinden in de i-manuel.
Zie voor i-manuel betreffende USB passage bijv via Sony Support: http://support.sony-europe.com/tvhc/imanual/connect.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40W5500&s=dsc

Voor meer informatie over uw toestel zie ook: http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/index.aspx?site=odw_nl_NL Voer daar de modelnaam in.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker