ik heb een sisco ontvanger op mijn tv aangesloten en dat werkt in eerste instantie prima, maar als ik de tv uitzet en weer aanzet heb ik geen ontvangs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
De decoder blijft dus aan, en je zet alleen je TV uit en weer aan ? En hoe bedoel je geen ontvangst, alleen zwart beeld (terwijl de decoder nog wel iets ontvangt maar niks doorgeeft aan de TV) ? Hoe zit de decoder verbonden met de TV, via een HDMI kabel ?

Antwoorden (1)

Dat schijnt geen onbekend probleem te zijn. Die ontvanger moet de eerste keer dat ie ingesteld wordt, de kanalen in zijn geheugen opslaan; dat schijnt nogal lang te duren:

http://www.gebruikershandleiding.com/Cisco-8455dvb-hd-pvr/handleiding-5-424776.html