mijn sony tv heeft en usb aansluiting, wat moet ik doen om mijn foto's op de tv af te spelen?

ik heb er al eens een kabel ingestopt en ook uiteraard het andere eind in de camera, maar er gebeurde niets op het scherm.
wat doe ik niet goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.7K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk kun je de foto's niet direct vanaf je camera afspelen, maar moet je ze eerst op een USB-stick zetten. De usb-stick steek je in de TV. Zo werkt het op mijn Sony-tv in ieder geval wel.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet geen camera eraan hangen, maar een USB-stick of een USB-HDD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Wat jij zegt dus.
Ingeval je een Sony Bravia hebt, doe het volgende:
1. Camera aan, aangesloten op de USB van je tv
2. TV: Druk HOME, en selecteer → [Photos], [Music] or [Videos] → dan de gebruikte USB aansluiting.
3. Selecteer in de lijst de bestanden en folders om af te spelen.

Foto's afspelen gebeurt normaal automatisch als dat zo is ingesteld in de setup van de TV. Photo's moeten dan wel in de DCIM folder op je SD kaart staan.
Als het een Sony camera is, kies dan bij USB connectie instellingen op je camera AUTO staan, of "mass storage" (diskdrive).
De USB van de Sony Bravia TV ondersteunt FAT12, FAT16, FAT32 and exFAT bestandsystemen.
Als het dan nog niet lukt kun je de foto's op een USB stick kopieren.

Succes met foto's kijken!