na gebruik van videorecorder heb ik geen ontvangst meer via mijn HD ontvanger, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan een paar oorzaken hebben:
1. Je hebt je video recorder aangesloten en de antennekabel omgewisseld
2. Je hebt de scartkabel van je televise aangeloten op de videorecorder, daar waar de satelliet tuner zat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel natuurlijk de antenne ingang van je HD tuner ipv satelliet tuner.
Controleer dan ook even meteen je UTP netwerkkabel (als je die gebruikt) van je HD ontvanger.