waarom heb ik geen animal planet meer?

Ik heb UPC
Er Volgens m'n provider heb ik het wel maar er staat een raar TLC logo!?
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dit klopt dit is bij iedereen.
TLC zit nu op het zelfde nummer/kanaal als Animal Planet.
Animal Planet kun je alleen kijken vanaf 2 uur snachts tot 3 uur middag
02:00 t/m 15:00
Daarna komt alleen nog maar TLC,
Dit is veranderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En al een heeeele tijd geleden volgens mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds een maand start tlc om 15:00. Voorheen was dit om 18:00.

Andere antwoorden (3)

Het is slim om even je gehele UPC mediabox te herstellen/ formatteren.

Je kan ook op 9999 (het laatste kanaal) kijken en op de rode knop drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
TLC en Animal planet zitten samen op 1 kanaal. Een gedeelte van de dag TLC en het andere deel Animal Planet.
TLC is in de avond en begin van de nacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals de andere antwoorden al zeggen: het is een gedeeld kanaal.

tlc betekent "the learning channel" en dat heeft nu ( meer dan de helft van ? ) de uitzendtijd van animal planet overgenomen, in ieder geval v/a 15.00 uur staat er tlc.