Hoe wijzig ik de zendervolgorde van mijn Sony Bravia-TV?

Ik heb sinds kort een nieuwe smart-tv van Sony. Het betreft een Sony Bravia. Ik heb digitale televisie via CI+ van Ziggo, dat werkt allemaal prima.

Maar hoe wijzig ik in godsnaam de zendervolgorde? Ik heb werkelijk alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar... Je zou toch verwachten dat je de zendervolgorde op en TV kunt aanpassen? Zelfs in de handleiding is het niet te vinden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
RTFM ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Zelfs in de handleiding is het niet te vinden…" RTFQ !! :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij kastjes kan je meestal een favorieten lijst aanleggen, of dat op tv's(met CI+) ook kan weet ik niet.

Antwoorden (2)

Het zou zomaar kunnen dat de zendervolgorde door UPC dwingend bepaald wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zenders staan vast in de ontvangerbij ziggo...deze kun je niet op een andere plaats vastzetten...