Is het verstandig om de firmware van de televisie te updaten, voordat UPC updates geeft voor de horizonbox?

Sinds een paar weken heb ik de horizon box van UPC.
Ik heb een Sony KDL40BX400. Gekocht in 2010.
Omdat ik steeds door de horizonbox lichtgroen beeld krijg, word het me aangeraden om de firmware van de televisie te updaten. En anders moet ik tot dat de updates komen gebruik maken van de skartkabel.
Of is het misschien toch beter om de updates van UPC af te wachten voor de horizonbox?
Ook een aantal series van de Phillips ondervind hetzelfde probleem met dat lichtgroene beeld elke keer met de horizonbox.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van Firmware updates is nog nooit iets slechts gekomen. U kunt het in de tussen tijd makkelijk een keer proberen.
Gewoon de instructies van Sony volgen en u zit goed.

http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-40BX400/downloads/FW_BraviaM8728