hoe los je beeld uitval op een LG tv model 20LC1R op?

ik heb een LG tv model 20LC1R en als ik deze aanzet blijft het beeld voor zo'n 30 seconden aan en daarna valt het beeld gewoon weg. het geluid doet het dan nog wel maar het beeld is zwart. wat kan ik doen zodat het beeld weer werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb ik ook, misschien fabrieksinstellingen herstellen? Het nadeel daarvan is dat je alle zenders opnieuw moet instellen, maar dat is de moeite waard!