Wij hebben een homecinemaset lg ht953tv hij laat ineen keer protection’ zien. Hierdoor doet geen enkele functie het meer, Hoe kan dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Heb je al eens geprobeerd om de stekker 10 minuten uit het apparaat te halen voordat je hem weer aandoet? Dit wil dit probleem wel eens verhelpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord ik ga het meteen probeeren
Protection kan o.a betekenen dat er iets niet goed is met de speakers (niet aangesloten of sluiting in de kabels). Het kan ook zijn dat hij te warm wordt (hij kan zijn warmte niet kwijt dus slaat dan in protectie).

Hij geeft deze melding alleen als er iets mis is.
Mocht het niet helpen dan zou ik adviseren contact te nemen met het bedrijf waar je hem gekocht hebt (eventueel garantie...) of met lg zelf