Bestaat er een aanbieder van digitale televisie waarbij je geen maandelijkse kosten hebt?

Ik ben opzoek naar een aanbieder waarbij je 1x een bedrag betaald en verder niet vastzit aan een abonnement. Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat zoiets als de dreambox. Hier betaal je eenmaal voor het apparaat zelf, en jaarlijks een bedrag van (volgens mij) rond de 50 euro. Dit gaat niet via de kabel maar via internet. Hoe het precies werkt en hoe je eraan komt 'weet ik niet' ;-) Google daarentegen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil je wel digitale televisie aanbieden zonder maandelijkse kosten. Ligt er een beetje aan hoe oud je bent op dit moment, maar reken op een aanschafprijs van zo'n € 20.000.

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat je dit zult vinden. Het probleem is namelijk dat je digitale televisie jarenlang blijft gebruiken en zij er dus jarenlang kosten aan hebben. Het is niet als een voorwerp wat je koopt en waarbij je na het moment van aankoop niets meer met de leverancier te maken hebt. Je hebt het hier over een dienst/service die voortdurend geleverd wordt, 24 uur per dag, het hele jaar door.

Want zou je dan één bedrag willen betalen voor een jaar? Of voor drie jaar? En wat gebeurt er nadat ze jou drie jaar dag en nacht van digitale televisie hebben voorzien? Zou je het dan automatisch willen laten ophouden? Of misschien zou je liever jaarlijks willen betalen, maar dan heb je het ook weer over een abonnement, alleen dan niet meer wekelijkse of maandelijkse betaling, maar met jaarlijkse betaling.

Ik denk niet dat het op deze manier werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor niets gaat natuurlijk alleen de zon nog op. Als je niet wilt betalen, kan je gewoon Free-To-Air zenders bekijken. Maar de meeste vinden dit te beperkt. Je zou met iemand welke wel een abonnement heeft, een deal kunnen maken zodat je zijn of haar kaart kan/mag delen. Maar meestal wil deze persoon er ook wel een kleine vergoeding voor. Als je mazzel hebt niet. Dan zou je in theorie gratis kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Officieel zijn die er niet
Bedrijven zitten onder andere alleen al aan zend rechten en die zijn best duur per klant;) voor een provider