Kan je via een internet kabel tv kijken op een tv met een ethernet-aansluiting?

Ik ben op zoek naar een samsung tv waarmee ik tv kan kijken via internet. Is dit ook echt mogelijk of hoe zit dat precies? Kan iemand dat aan mij uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Ja, dit kan maar bekijk heel erg goed bij de specificaties van de TV die je wil kopen. TV beschikt over een aantal applicaties die je kunt openen; bijvoorbeeld Uitzending Gemist. Jouw TV moet wél over deze apps beschikken, eerder gaat het niet werken.

Vraag het anders in de winkel bij een verkoper, wanneer je een TV hebt met de juiste applicaties dan kun je inderdaad wanneer het ethernet kabeltje is gekoppeld live TV kijken via Internet of bepaalde applicaties openen die een Internet verbinding nodig hebben.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan niet op een vergelijkbare manier tv kijken met zo'n ethernet aansluiting. Die apps en zo'n browser zijn altijd gelimiteerd. Dit is valse hoop geven.
Richardvdm
11 jaar geleden
Nee hoor, ik geef aan welke techniek er is maar dat er altijd goed naar de specificaties gekeken moet worden. Heeft niks met valse hoop te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan wel via de computer met silverlight op www.itvonline.nl tv kijken, maar ik weet niet of dit op een tv kan. deze tv bijvoorbeeld: http://www.beslist.nl/elektronica/d0000253145/z5KVo5yZo6RenpySlaSe/Toshiba_32SL833.html
Nee, dat kan niet, niet op een vergelijkbare manier zoals kabel-tv wat je vraagt. Je zal dan namelijk gelimiteerd zijn aan de Apps en de browser. Je zal dan net zoveel "tv" kunnen kijken als je nu op je computer kan met een internetverbinding.