3D-functie op Philips TV werkt niet naar behoren, wie kan mij helpen?

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Full 3d Led TV van Philips. Er zitten 3D-brillen bij, en sommige zenders kan ik verzetten naar 3D. Maar als ik dat doe verschuift het beeld, en met de bril wordt het alles behalve 3d zoals 3d hoort te zijn.

Het gaat om de Philips 42PFL7606

Heeft iemand een idee hoe ik wél 3D kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

zelf gebruik ik samsung maar je moet als je een niet 3d uitzending wilt kijken in 3d de functie 2d to 3d gebruiken. ( dan heb je nooit de 3d zoals in een film, maar een kijkdoos effect. ( diepte)