Kwam GTST laatst nog met een fantastisch idee om door middel van een app erachter te komen wie de geheimzinnige Tim is, nu blijkt de app zo lek te zijn als een mandje.
Wizkids hebben de Wie is Tim-app weten te hacken, waardoor al snel de uitkomst van het spel naar boven kwam. Nu is het spel in één keer uit te spelen en is het einde dus geen geheim meer. In deze GTST-app wordt het nieuwe personage Tim op de voet gevolgd. De jongeman houdt iedereen uit Meerdijk in de gaten en maakt aantekeningen in zijn notitieboekje. Deze aantekeningen kun je lezen in de app. Om door dit geheime boekje van Tim te bladeren zijn er codes nodig en juist deze codes zijn gekraakt. Woeps...!

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de liefhebbertjes dit is het grootste geheim: Tim is de zoon van Anton Bouwhuis (tenminste als we de app mogen geloven).

Uiteraard kan dit uitlekken ook gewoon onderdeel van de strategie zijn, geeft toch weer een beetje extra aandacht.