Hoe krijg ik nickelodeon weer op televisie?

Tijdje geleden waren ineens alle zenders op onze televisie veranderd. en ipv nickelodeon is er een teleshopping programma gekomen. Dus ik wil graag nickelodeon terug, maar ik heb echt geeen idee hoe dat moet!
weet iemand dit misschien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is je provider? Dan kan je op de site ervan de frequentie van Nickelodeon opzoeken en dan bij de instellingen van de televisie deze instellen. Anders desnoods de klantenservice van je provider bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het al! gewoon alle knopjes doorgedraaid totdat nickelodeon erop kwam! jeej. Wel bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke graag deze vraag verwijderen als je het antwoord al weet:)

Het beste antwoord

Providers hebben nog al eens de neiging om zenders toe te voegen en te verwijderen in hun pakket, Op die momenten worden ook vaak de kanalen hernummerd waardoor je op vertrouwde kanalen ineens iets anders ziet. Kijk eens op de website van je provider. Hier staat een overzicht van alle zenders en hun kanaal nummers, Als Nickelodeon nog aangeboden wordt kan je daar zien op welk kanaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan het best de televisie gaan resetten en de kanalen weer te installeren je kan het doen bij het menu van je tv en dan naar installatie gaan en dan via kanalen