is de tv Grundig Lenaro 70 Flat MFW 70-5610ref``een van de oudwedse groote tvs of een NIEUWE dunne?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Oordeel zelf.
http://www.vergelijk.nl/televisie/grundig/lenaro_70_flat_mfw_70_5610_8_dolby/specs.rhtml
En hier nog meer foto's
http://archiwumallegro.pl/telewizor_28_cali_grundig_lenaro_7055018_gwaranc-1570203541.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou wat is je eigen oordeel? Van die twee is er een niet de gevraagde tv en op de andere zou je JUIST kunnen denken dat het een moderne platte is, wat dus juist niet zo is. Het is namelijk een flat CRT (gemaakt om tegenwicht te bieden aan de platte Plasma/LCD techniek) maar nooit een echt succes geworden (jammergenoeg want CRT is een hele goede techniek).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flat-CRT moet Slim-CRT zijn, flat slaat op het niet gebolde beeld.

Andere antwoorden (2)

Het is een ouderwetse CRT, maar dan dunner dan normaal.

Toegevoegd na 2 dagen:
De zogenaamde Slim-CRT dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun jezelf makkelijk vaststellen aan de usb-poort. Die hebben ze weliswaar allemaal wel - maar lang niet allemaal willen ze jouw foto's op je stickie vertonen!
Ouderwetse TV's kunnen dit namelijk niet - nieuwerwetse TV's zijn een soort halve computers met toegevoegde app's.
Gewoon: stomweg je stickie erin steken en na ± ½ minuut springt een "media"-scherm tevoorschijn dat je met de onderste knopjes op de afstandbediening kan bedienen.
Sommigen zoals Samsung/Aser gaan zelfs zover dat ze jouw stickie als een heuse videorecorder willen inzetten en kun je rustig een uurtje opnemen zonder kwaliteitsverlies. Andersom, dus op een mobieltje opgenomen video's kunnen echter lang niet altijd afgespeeld worden, echter bestanden die geschikt gemaakt zijn voor op een dvd: op stickie overgespeeld kunnen dat meestal nog wel (vaak lachen want dat verwacht de visite dan weer niet).