Wat heb je allemaal nodig voor tv in de kamer ?

Ik heb een tv in mijn kamer maar ik kan nog geen enkel zender zien omdat het nog niet aangesloten op de digitale tv is en de digitale tv staat beneden maar welke draden heb ik allemaal nodig om het aan te sluiten hoe noemt zo een draad of kun je het ook draadloos doen ik ken dit allemaal niet ik heb nog nooit een tv gehad op een kamer ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Een televisietoestel
Genieten van digitale tv van Telenet kun je op je huidige tv-toestel.
Wil je genieten van optimale HD-beeldkwaliteit dan heb je een Full HD of HD-ready tv-toestel nodig en een HDMI-kabel. (Heb je nog geen HDMI kabel? Dan kun je die kopen bij onze installateur of bij je Telenet Verdeler).
Een HD Digibox of een HD Digicorder
Met een HD Digibox of HD Digicorder kun je probleemloos genieten van digitale televisie.
tip Heb je al digitale tv van Telenet en wil je graag ook digitaal kijken op nog een extra tv-toestel? Haal dan nu je HD Digibox in huis en betaal alleen de aankoopprijs, je kan deze HD Digibox zelf gratis installeren en activeren zonder verdere kosten.

Om de decoder aan te sluiten zult u een coax kabel naar boven moeten brengen. Dit zou ik niet draadloos doen. Ik weet niet hoe dat in belgie is maar grote kans dat het "retour"geschikt moet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als jij een digitaal tv hebt moet je als het goed is een kaart hebben en die vervolgens in de tv pluggen ook moet je een wit coax kabel in je tv pluggen als je geen digitaal tv hebt kan je als het goed is een los digitale kastje kopen en daar eventueel een kaart in stoppen die kaart krijg je als het goed is van je provider