ik heb een nieuwe TV gekocht maar ik wil met een usb-stick een film kijken en dan zit de ondertiteling er niet bij. weet iemand hoe dit op te lossen?

hallo mensen, ik heb een nieuwe televisie gekocht. om pricies te zijn de Philips 32PFL7606H. met de televisie opzich is niets mis, maar als ik een gedownloade HD film met nederlandse ondertiteling download, dan zit de ondertiteling er niet bij. weet iemand wat ik hiervoor moet doen of moet ik iets anders doen zodat het wel werkt?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Engels leren kijken, heb ik ook gedaan. Heb nooit de moeite genomen subs te gaan zoeken. Went heel snel, daarna vind je subs alleen nog maar beeldvervuiling.

Antwoorden (3)

Dat gaat helaas niet werken. Een ondertiteling die jij hebt is vast een .srt bestand als ik het goed heb? Een televisie kent dat niet. Wat je kan doen is de film en de ondertitel samen synchroniseren en er één film van maken op de pc met speciale software. Vervolgens zet je dat bestand op je usb stick en kan je het kijken op je pc met ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik heb gewoon een bestand gedownload waar al ondertiteling bijzit en geen srt. bestand, dus daarom weet ik dus niet waar het aan ligt
sommige tv's kennen wel .srt maar waar je dan even op moet letten is dat je film bestand precies het zelfde heet als je .srt bestand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
door een mediaspeler ertussen te zetten