Hoe neem ik het beste films en andere programmas op van tv , speel ik ze af en kan ik ze eventueel ook nog branden?

Eindelijk ga ik mijn ouwe bak(tv ) vervangen, en zoek dus ook vervanging voor mijn videorecorder, maar ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer.
Hoe neem ik nou films op? volgens de verkopers in de winkels worden harddiskrecorders niet meer verkocht maar moet ik een "box"bij mijn provider kopen of huren (isdit nu een pvr?), met een harde schijf, maar ja, dan kan ik weer niet branden.
Nou is dat niet het belangrijkste.
Ik wil gewoon gemakkelijk programmas kunnen opnemen en weer afspelen.
Wie geeft raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

zoals de verkopers al zeiden, je kan een video ontvanger kopen, hier zit over het algemeen voldoende geheugen in om films op de nemen. maar deze kan je inderdaad niet branden, tenzij je deze weer op een home cinema (met dvd brander of blue ray brander) set aan sluit.

mijn raad is een video ontvanger aanschaffen, ( let wel op dat je de juiste hebt, niet dat je straks een digitale tv antenne op glasvezel aan wil sluiten of andersom)
het branden is wat lastiger maar dit is in principe ook niet echt nodig