Welke tv voldoet aan mijn eisen?

Ben op zoek naar een nieuwe televisie met de volgende eisen. Films/series/sport en de PS3 zijn hoofddoelen voor de televisie.

- 40/45 inch.
- HD/Full HD
- HDMI
- Plat met een zo klein mogelijke rand.
- Richtprijs 500/600 euro.
- Hoge resolutie
- LED

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een winkel en ga kijken . Merken verschillen niets meer. Wat vind jij prettig kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan hoge resolutie nou een vereiste zijn naast Full HD? HD: 720p, 1080i, 1080p
Full HD: 1080p Hogere resolutie dan dat zie je nog niet veel op schermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij geeft een sony tv voor de ps3 een betere (3d) kwaliteit maar dat weet ik niet zeker maar omdat ze van hetzelfde merk zijn denk ik dat dat toch voordelen hebben

Antwoorden (2)

Er zijn er wel meer dan honderd die aan je eisen voldoen. Kijk op www.kieskeurig.nl en vul je criteria in.
Als de TV op een plek komt te staan waar kleine kinderen ook komen, kan je ook overwegen een TV te nemen met een glasplaat voor het beeldscherm zodat je geen dode pixels riskeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb waarschijnlijk wel een mooie tv voor je gevonden, de Philips 42PFL3507H.
Hij is 42 inch, Led tv, een resolutie van 1920 X 1080, 3 HDMI ingangen, een frequentie van 100Hz een hele dunne rand en is al te koop voor een prijs vanaf €529(zie bron)

De Philips 42PFL4007H is trouwens ook een hele mooie, bijna hetzelfde als die hierboven en is zelfs een smart tv.