Ik heb een nieuw scherm (tv) gekocht voor mijn schotel.Hoe krijg ik die nu ingesteld?Normaal gaat dat via het VA kanaal.Waar vind ik die? bert

Toegevoegd na 6 dagen:
alle raadgevers bedankt.ik ben eruit en heb zeer goed beeld.L.J

Toegevoegd na 6 dagen:
alle raadgevers bedankt.ik ben eruit en heb zeer goed beeld.L.J

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt gewoon van je schotelontvanger naar je nieuwe scherm met een scartkabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neem aan de je het AV kanaal bedoeld.
Als hij met een scart zit verbonden zit kun je met de AB naar AV1 of AV2 gaan (deze twee zijn meestal scart ingangen, soms ook AV3). Als hij met een andere verbinding zit (HDMI, Component) Dan kun je hetzelfde doen. Meestal staat er op de AB een knopje met EXT ofzo.

als je een type nummer geeft van je tv is iets makkelijker met antwoord geven;)