Kan ik met een tv kaart in mijn laptop via een draadloze zender, TV kijken in een andere ruimte in huis?

Op mijn slaapkamer zit geen tv aansluiting en daar heb ik ook geen tv. Nu wil ik het op deze manier proberen. Of moet ik toch maar een tv aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan zodra je maar goed bereik hebt is dat mogelijk. Een Tv aanschaffen hoeft niet, als u het fijner vind kunt u dat aanschaffen.