Mijn beeldscherm is kapot gegaan doordat het ik bleef hangen achter de voeding. Ik gebruikte het scherm om te ps3-en. Wat kan ik het beste doen?

Het was een 24 inch lcd scherm van BenQ. Het scherm is kapot op het lcd scherm doordat het ongelukkig viel. Kan ik dit laten repareren? En wat is tegenwoordig beter een monitor of een tv kopen als je meer dan 24 inch wilt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik loop op krukken, erg onhandig..

Antwoorden (2)

mischien kan je naar een tv zaak bijvoorbeeld bcc of andere zaken en dat ze het daar voor u kunnen maken
maar dan zult u wel voor het scherm moeten betalen uiteraard
groetjes levi1510
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LCD-schermen worden niet gerepareerd als het beeldscherm zelf kapot is, vervangingsscherm + reparatiekosten zijn duurder dan een nieuwe monitor.
Of je beter een monitor of een TV kunt kopen is afhankelijk van de eisen die je stelt. De TV dient wel te beschikken over een aansluiting waar de PS3 wat mee kan, en liefst ook HD resolutie hebben.