Is mijn tv geschikt voor digitenne insteekkaart?

Ik heb een pfilips 32pfl7803d/10 ik wil graag weten of ik een digitenne insteekkaart kan gebruiken of toch een basis digitenne tv ontvanger moet bestellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

De Philips 32pfl7803d ondersteunt CI modules, maar geen CI+ modules. Gelukkig is de Digitenne module een CI, dus dat zou moeten werken in de TV. Voor een ander type (32pfl7603d) geeft de Digitenne website namelijk aan dat het werkt, en dat is ook een TV die alleen CI aankan.
gvrox
11 jaar geleden
In de gebruiksaanwijzing is te zien dat de TV beschikt over een sleuf waar een Common Interface in past.
Je kunt dus een Digitenne kaart met een CI-module kopen en die aan de zijkant van de TV steken, je hebt dan geen aparte ontvanger (en extra afstandsbediening) nodig.
Op de afbeelding de aansluitingen van de TV, de CI sleuf is met 15 aangeduid.