Hoe raak ik mijn oude breedbeeldtelevisie kwijt?

Ik heb een platte tv gekocht maar de oude tv is nog te goed voor de stort en wil hem graag recyclen. Bij de kringloop willen ze hem niet, zijn er nog andere methoden om de tv kwijt te raken behalve aan de straatstenen:-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bij ons neemt de kringloop hem gewoon aan, als hij nog goed is, willen ze dat soort spul nog steeds hebben.

Het beste antwoord

Schenk hem aan een verzorgingshuis! Mensen op leeftijd zijn vaak slecht(er) ziend en blij met een breedbeeld TV. Straatstenen zeggen geen dankjewel ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een goede tip, ik ga eens in de buurt navragen!

Andere antwoorden (2)

Via internet:
Marktplaats
Gratisoptehalen.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plak een briefje bij je plaatselijke supermarkt op..of zet hem op www.marktplaats.nl of www.speureders.nl of www.tweedehands.nl...er is vast wel iemand die hem nog wilt, het zijn vaak studenten die op zoek zijn naar gratis spulletjes...

Toegevoegd na 3 minuten:
moet www.speurders.nl zijn..

Toegevoegd na 3 minuten:
moet www.speurders.nl zijn..