Hoe kijk ik op mijn TV een film die ik met mijn laptop afspeel? Op mijn TV heb ik zo'n 3-stekkeringang(rood, geel, wit). Op mijn TV HDMI en VGA.

Met VGA bedoel ik de ingang die je ook gebruikt als je een beamer of extra beeldscherm aan moet sluiten.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan helaas niet. Om dit te bewerkstelligen moet je een nieuwe tv kopen want er is geen kabeltje die deze 2 uitgangen met elkaar kan verbinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen kabeltje nee, maar wel een kastje, die het signaal omzet.
Er is een kastje voor om hdmi (digitaal) om te zetten naar anneloog maar die kosten rond de 80 euro. Heb ik ook uitgezocht voor mijn tv maar vond 't te duur. Hoe 't precies hete weet ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige optie is: laptop aansluiten met vga kabel. Dan heb je het beeld. Het geluid moet je dan laten lopen via externe boxjes.
Dit kan je gescheiden van elkaar laten lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een kabel met aan de ene kant de 3 pinnetjes (rood, geel, wit) en aan de andere kant de aansluiting die op de laptop-ingang voor o.a. beamer en externe monitor kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die kan... Heeft je tv geen hdmi aansluiting . Want dat is het mooiste. Ik ga er trouwens vanuit dat je een flatscreen hebt.., want bij de andere oude beeldbuizen kan dit iik niet werken. Die herkennen de gegevens input niet. En dan heb je een kastje nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn/haar tv heeft een driewegingang, voor beeld (geel) EN audio (rood en wit). Het geluid hoeft dus niet via aparte luidsprekers. Gewoon een stekkertje tussen de audio-uitgang van je laptop en die rood-witte ingang van de tv. (En dan nog een adapter tussen de VGA of HDMI en de gele ingang uiteraard.)