Goede Betaalbaren Beamer (video projector) Deze beamer word gebruikt om tv de kijken in mijn slaap kamer (deze beamer word inplaats van een tv) .....?

mijn kamer is ook niet zo groot dus de afstand van de beamer naar de muur is ong. wat meer dan 2 meter.
Ik wil er op gaan gamen en films op kijken..
Mijn budget is ong 300 euro.
Er hoeft geen (goeie) speaker in te zitten omdat ik zelf al een erg goeie homecinema set heb

Toegevoegd na 1 dag:
500 euro mag ook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Heb je al eens op deze site gekeken? http://www.beamershop24.nl/beamer/beamer.html?gclid=COie6t69vK8CFYaDDgodpxdqig Ik heb geen verstand van beamers, ik weet hoe je ze aansluit en dat is alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog een in de kast liggen, 'n canon SV-1.
Als je interesse hebt? 100 euro.

Antwoorden (1)

Qua lichtopbrengst is het goedkoopste van het goedkoopste genoeg voor je. Dat moet qua prijs ook wel want met €300 heb je weinig te kiezen. Sterker nog, ik zou het niet eens overwegen in jouw geval.

Je wilt films kijken en gamen. Dat zal je waarschijnlijk in FullHD willen. Met jouw budget mag je blij zijn als je een beamer met een resolutie van 800x600 pixels aan weet te schaffen. Als je niet om de haverklap een kogel in de kop wilt, wil je natuurlijk het liefst een 100Hrz. Dat is ook uitgesloten voor die €300. Daarnaast heb je met twee meter ook ngo eens een short throw model nodig om een beetje groot beeld te krijgen.

720p beamers beginnen rond de €450. 1080p begint bij de €1.000. Dan hebben we het nog niet over de prijs die je neer moet leggen om een lampje te vervangen. Als ik jouw beschrijving lees zou ik gewoon op zoek gaan naar een leuke FullHD TV of zelfs een goedkope 3D monitor. Een beamer van €300 gaat jou gewoon enorm teleurstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En iets van 500 euro?