Zit er een kabel bij apple tv om hem met de tv te verbinden via de hdmi poort?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, das Is niet de gewoonte bij appeltjes. Super spul maar niks erbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die moet je erbij kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk niet bij de apple store, want dan betaal je veels te veel voor een simpele HDMI-kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar de Apple Store staat wat er in de verpakking van Apple TV zit