Moet je je TV steeds omschakelen naar het "HDMI kanaal" als je een HD zender wilt kijken met UPC media box? Dit zou "zappen" erg lastig maken...

Ik zit er aan te denken om UPC digitale TV te nemen met HD kanalen. Maar ik wil niet dat ik steeds mijn TV op het "HDMI" kanaal moet overzetten als ik een tv kanaal in HD kwaliteit wil kijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als (inmiddels tevreden :P) gebruiker van UPC Digitale TV kan ik je melden dat die afstandsbediening hartstikke handig werkt, je zet 1x je TV op het HDMI kanaal en dan kun je gewoon zappen. De niet HD-zenders worden dan ook gewoon via HDMI doorgegeven, dus er is geen reden om te hoeven wisselen voor die 11 HD zenders ofzo die je hebt momenteel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn zusje heeft ook zo'n box van de UPC, maar daar zit gewoon een afstandbediening bij hoor...

Net zoals ik nu bij mijn digitenne een afstandbediening heb zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zapt niet op je TV, maar op de UPC media box. Je TV staat gewoon vast op een (HDMI) kanaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zapt idd met de ziggo a.b . Maar je moet als je digitaal wil kijken wel eerst je tv op het "hdmi kanaal" zetten.