Wat is een goede provider die niet te duur is met een alles in een pakket waarbij ik ook tv kan kijken op mijn ipod en laptop en goed internet???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb glasvezel, 50 mb internet, 5 mb/s download snelheid. Weet niet of dat bij jou in de buurt mogelijk is..

Het beste antwoord

Capthavoc zal inderdaad dicht bij een centrale wonen. Ik heb met ADSL altijd pech gehad, bij 3 verschillende aanbieders. Toen weer teruggestapt op kabel (waar ik aanvankelijk ook klant was bij @Home) en sindsdien nooit meer problemen gehad. Ik kan Ziggo echt alleen maar aanraden en ben er zeer tevreden over. Als Alles in 1 klant is de klantenservice ook gratis te bereiken, ook een groot pluspunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Telefort of UPC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziggo heeft dat allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telfort is prima
Waarschijnlijk heb ik het geluk dichtbij een centrale te wonen maar ik haal altijd 15 mb van de 20
dat schijnt nog wel eens te verschillen
maar ik vindt Telfort een prima provider
anders zou ik even wachten tot je glasvezel in je buurt krijgt ?