Ik heb thuis KpN interactief met de nieuwste decoder waarmee je zoiets van 'cloud' kan opnemen, aldus zonder hdd. Hoe doe ik herhaald opnemen? #dtv

In de gids staat het, op internet op vele Websites staat het, maar heb tal van mogelijkheden en knoppen geprobeerd, maar heb alleen optie voor eenmalig opnemen. De herhaald opnemen heb ik nog nooit gezien.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb een interactief premium pakket, met dus opnemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord bijgewerk, lijkt erop dat het niet gaat werken.

Antwoorden (1)

Je moet het opnemen pakket erbij nemen als je geen standaard of premium pakket hebt.

Opnemen Pakket € 5,- /mnd

Opnemen en afspelen, ook op je 2e tv
Tot maar liefst 200 uur opnemen
€ 5,- /mnd, gratis bij Alles-in-één Standaard en Premium

Toegevoegd na 1 dag:
Herhaal opname
Let op!
Hebt u Opnemen Pakket, dan heeft u geen Herhaal opname.

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5803/~/interactieve-tv%3A-hoe-kan-ik-een-programma-opnemen%3F#herhaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een interactief premium pakket. (heb het gelijk aan m'n vraag toegevoegd)