Wil iemand mij eens uitleggen wat de mogelijkheden en voordelen van een Experiabox zijn?

Alvast dank voor uw antwoorden en reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe moet je het andersom bekijken, je neemt een abonnement met bepaalde eigenschappen(bijvoorbeeld):
-Internet
-Telefonie
-(Interactieve) Digitale Televisie

Daarbij wordt een kastje geleverd (modem/router) om alles mogelijk te maken (Experiabox). Experiabox is een loze term want alle modem/routers van KPN heten zo. Het is dus beter te kijken naar wat een abonnement inhoudt dan kijken wat een kastje mogelijk kan (als het niet in het abonnement zit geeft het kastje het ook niet door).

Toegevoegd na 2 minuten:
Om antwoord te geven op de vraag:

In principe kunnen alle experiaboxen internet en telefonie afhandelen en de nieuwere ook Interactieve TV en hebben de mogelijkheid een draadloos netwerk op te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.