Hoe kan het dat mijn digitale tv ontvanger geen zenders meer vind?

Nadat ik hem terug heb gezet in fabrieksinstellingen vind hij gek genoeg geen zenders meer en geeft hij na 2% een foutmelding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke provider?
Heb je de juiste frequentie en netwerknummer ingevoerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ziggo,
De netwerknummer en frequentie stonden er automatisch al. Netwerknummer: 5555
Frequentie: 372000

Het beste antwoord

Door het terugzetten van de fabrieksinstellingen zijn waarschijnlijk ook de frequentie en netwerk-id gewist. Deze moet je opnieuw instellen. Je kunt bij de provider opvragen wat de juiste waarden zijn.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en als je dan ipv je provider vraagt hier kijkt: http://ziggo.gebruikers.eu/articles.php?article_id=3 ben je er in een keer.
bamibal
12 jaar geleden
Als hij bij Ziggo zit, wel ja :-)

Andere antwoorden (2)

Is je antenne nog aangesloten? Of eventueel je kabel of satelliet.
Daarom heeft ie geen ontvangst meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kabels zitten er goed in, hij heeft gewoon ontvangst maar wil de zenders niet zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft signaal bedoel ik.
Je zult de set-up opnieuw moeten doorlopen. Dit houdt onder meer in dat je de plaats code moet ingeven. Deze vind je terug in de handleiding of op de website van je provider