Hoe herstelt men een kapotte USB poort? Deze poort bevindt zich p een tv.

Hallo

ik heb op m'n tv een USB poort. (Het is een SONY Bravia.) En dat werkte tot gisteren zeer goed. Hij speelde muziek af, films ...
Gisteren stak ik m'n stick in de tv en plots viel hij uit. Nu werkt geen enkele USB meer. Hoe zou ik hem weer kunnen laten werken?

De standaard dingen zoals de tv afleggen en de stekker uittrekken heb ik al gedaan.

Dank op voorrand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk in de handleiding of er een soort van (factory) reset op zit. Het kan zijn dat je tv in een storing zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat stond er op de usb stick? Het kan zijn dat schadelijke software je tv gebrickt heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De USB poort kan defect zijn door een kortsluiting te maken bij het insteken.
Daarvoor heb je een hersteller nodig, die het printje binnenin zal vervangen.