Kan het dat kleuren veranderen door een Hdmi kabel?

Ik heb echt iets heel raars sinds ik mijn hdmi kabel heb op mijn ps3 want er zijn 2 kleuren anders geworden zo is rood oranje geworden en groen naar lichtblauw gegaan met alle spellen die ik op de ps3 speel maar nog wat gekker is als ik een spel speel met ze 2en op mijn eigen scherm kloppen bij mij de kleuren niet en bij mijn medespeler wel (cod modern warfare 3) iemand hier mischien een verklaring of oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Beste,

Ik vermoed dat er iets niet goed zit in of je HDMI kabel of in de printplaat van je tv.

Het komt ook wel eens voor bij computers, maar niet zo heel vaak.

Mocht je nog garantie hebben op beide toestellen, zou ik het eens uit laten zoeken. Want dit is op een gegeven moment niet leuk meer.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is de hdmi kabel al een keer eerder gebruikt of is hij spiksplinternieuw?
als hij nieuw is zou ik toch terug gaan naar de winkel en een nieuwe aanschaffen want ik heb ook een hdmi kabel voor de playstation maar alles is gewoon in orde.
en heb je de kabel rechtstreeks verbonden met de tv?
zo ja, dan is er echt iets mis met de kabel.