Ik heb een USB ingang aan mn Samsung TV, kan ik ook een externe harde schijf aansluiten en vanaf daar afspelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kan het alleen als je de HDD FAT32 hebt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verder wat is het type?

Het beste antwoord

Dit moet kunnen, doe ik thuis ook vaak genoeg. Het betreffende bestand dient dan wel ondersteund te worden. (MP4, avi etc.)

Even op de Input knop drukken op je afstandsbediening en dan je externe kiezen. De juiste map zoeken en aanzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is mij nog niet gelukt! Wel via de usb ingang van de dvd speler!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus via de USB ingang van blu ray player zou ook nog kunnen? heb er een van LG, maakt dat dan nog uit?
De blu ray player herkend in ieder geval wel mp3's van een USB stick
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zowel een gewone als een bluray! Lukt allebei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij roept overigens eerst dat ie niets kan vinden maar de schijf is minder snel met starten als een stick dus gewoon nog een keer op USB OPENEN kiezen et voila! Laat je even weten of t gelukt is?
ja dat moet je gewoon proberen, lukt het niet kan er echt niets kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou wel moeten kunnen. Het is tenslotte gewoon een usb poort. Je kunt proberen of het lukt en als het niet lukt dan toch even Samsung of de winkel waar je hem hebt gekocht erover bellen.