Kan men bij Tele2 via de decoder timeropnamen maken?

Voor zover ik weet kan men bij KPN niet met een timer opnamen maken. Wel via de electronische programmagids. Is het bij Tele2 ook zo?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal dan aan de settopbox liggen. Tele2 en KPN leveren jou weer decoders van Samsung of Ciscom die hebben weer een hele range aan decoders. DE Tele2 decoder bestaat dus niet, net zo min als HET Ziggo modem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cisco

Antwoorden (2)

Een decoder kan geen opnames gemaakt worden.
(Is alleen ontvanger)
Met een PVR (met hardeschijf dus) wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://tweakers.net/nieuws/62585/tele2-kondigt-nieuwe-settop-boxen-aan-voor-ontvangst-van-hd-televisie.html

Tele2 heeft ze dus wel volgens dit artikel, de vraag is of jij de geschikte hebt, of aan gaat schaffen.