wie weet tv met hd-kwaliteit redelijk groot beeldscherm en een tot €250,- prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is redelijk groot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/lg/32lk450/957642/ Ik zou even doorsparen, voor 300 euro begint het een beetje.

Antwoorden (4)

Media markt heeft ook leuke aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik persoonlijk zou op marktplaats.nl kijken, ebay etc.
En verder, gewoon iedere electronicazaak bij me in de buurt aflopen en bij het model/prijsklasse wat me het beste bevalt vragen wat een show/voorvoermodel kost als ik hem direct kontant betaal en zelf afhaal.

met de medewerkers van media markt en saturn valt nog wel is te onderhandellen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ééns per jaar hebben ze bij de MediaMarkt BTW-actie (dan hoef je geen BTW te betalen over het aangeschafte product, scheelt 19%) daar zou ik eventjes op wachten als ik jou was!
12 jaar geleden
Full HD 1080P TV, 32", 274 euro. LG ELECTRONICS 32LK430.