Moet ik voor mijn nieuwe tv 50hz kopen of 100hz? (gamen ps3)

Ik wil een nieuwe tv aanschaffen nu heb ik een hele goedkope. Samsung LE32D550 full hd maar hij is 50hz. Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven. Dus nu is mijn vraag is het erg als je heen 100 hz tv hebt. En is het verschil groot?

Toegevoegd na 27 minuten:
Nog een vraag? Wat is beter voor het gamen, een hd-ready tv met een 100 hz of een full hd tv met 50 hz?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HD-Ready s**ks. Kies die Full-HD Tv

Het beste antwoord

Om te gamen heb je wel een snelle tv nodig. 100hz t.o.v. 50hz zie je als de tv's naast elkaar aan staan. Alles boven 100hz is marketingprietpraat. Maar als je budget beperkt is, moet je keuzes maken en dan is deze tv geen slechte.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het verschil is niet zo groot,maar zit ze langs elkaar en je ziet het verschil wel degelijk. Voor te gamen moet je eerder kijken naar ms : ik dacht dat dit van 1-8 kan verschillen,hoe minder het is hoe beter om te gamen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel belangrijker dan reactiesnelheid is inputlag (ook uitgedrukt in ms). Hoge inputlag zorgt ervoor dat alles iets trager lijkt te reageren.
let op: de verversingssnelheid zegt niet alles.
Mijn zoon kan geen shooters spelen op onze glimmende sony bravia omdat de beeldbewerking bijna 1/10 seconde kost....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien omdat die slecht is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht voor games, goed voor films (wellicht). inputlag vs beeldbewerking is een trade-off.