Ik heb een Philips tv met een usb aansluiting aan de zeikant, maar als ik er een hardeschijf of usb in doe zergt hij dat het niet kan?

Toegevoegd na 54 seconden:
Sorry voor de spelfouten! maar wat kan ik hier tegen doen? of moet ik een speciale usb kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je dient de Harde Schijf eerst te formatteren als: FAT
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad als Fat 32
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, details nagelaten,...
Heb je de usb stick geformatteerd van te voren?
Een externe harde schijf heb ik niet geprobeerd maar een usb stick werkt prima bij mij. Je kunt ook Philips mailen of bellen. De klantenservice is geweldig en indien nodig sturen ze kosteloos een monteur als je tv jonger dan twee jaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
ze komen echt niet van Philips langs omdat je usb stick het niet doet. Zo gek zijn ze nou ook weer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij deden ze dat ook. Er bleek ook iets mis te zijn met een printplaatje en die is gelijk vervangen. Ze kwamen dus echt langs omdat de update niet lukken wilde en daardoor het vermoeden hadden dat er iets anders mis was.