Philips ziggo tv springt op gecodeerd programma???

Wij hebben een philips tv met ziggo. De kaart zit in de tv maar hij springt willekeurig tijdens het tv kijken op gecodeerd programma. Weet ieman wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kaart er misschien beter insteken
kijken of er een software update is ?
de fabrieksinstellingen terugzetten
je coaxkabels nakijken ?
en als dat echt niet helpt
de helpdesk bellen
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker of Ziggo en UPC gelijke hulp schermen hebben, maar bij UPC kun je kanaal 999 oproepen en op de rode knop van je AB drukken waarna er een test wordt uitgevoerd, daarna kun je nogmaals op de rode knop drukken, waarna alle gegevens zoals je ip adres en max adressen worden weergegeven. Bij fouten wordt dit ook vermeld. Als dit alles goed is, zul je het in de TV zelf of de CI (waar je kaart is ingeschoven) moeten zoeken. TV terus zetten op "fabrieksinstellingen" en zo weer van de basis uit verder zoeken en vooral niet te snel. Een voor een afwerken.
veel succes.