Als ik een gedownloade film op een usb-tje zet en ik sluit hem aan op mijn tv doet hij het niet, hoe kan dit? Als ik een converter nodig heb, welke?

De tv is de Sony Bravia uit de KPN reclames.
De formaten van de filmpjes zijn dan meestal AVI.
De converter moet wel een beetje snel zijn , en volkomen gratis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De converter zelf zorgt nooit voor de snelheid, het is je hardware die de snelheid bepaalt. Converteren gaat altijd langzaam. Kijk in de handleiding of en welke formaten je tv afspeelt, meestal divx(AVI). Kijk of er updates zijn voor je tv. Een mediaspeler aanschaffen is

Antwoorden (2)

Heb e niet veel
Verstand van maar converters in overvloed http://www.moyeamedia.com/video-converter/avi-converter.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het formaat van je avi niet goed, je moet even kijken wat hij wel snapt, meestal divx voor beeld en mp3 voor geluid.
De snelste converter is die van koyote, gaat 3x zo snel als alle andere.