Wat is een goede tv met stream functie (over wifi) in prijsklasse 400-600?

Ik ga binnenkort op mij zelf wonen en heb nu nog een oude kast van een tv en wil een nieuwe kopen. Nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer.

Waar ik naar opzoek ben is een een Full HD tv in de prijsklasse 400-600 euro. Formaat moet minstens 40" zijn en zou graag via wifi films van mijn pc kunnen streamen, al is over het netwerk ook een optie.

Daarnaast moet er een hd ontvanger op aangesloten kunnen worden en een xbox360, maar dat is niets bijzonders.

Daarnaast zijn kleuren en reactie tijd etc. belangrijk, maar heb geen idee waar ik dan naar moet kijken, dus misschien hebben jullie suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
moet de tv een ingebouwde mediaplayer hebben? Dan wordt het lastig, want in de prijsklasse die je noemt zijn die er simpelweg niet in >40 inch. De duurdere (va 7000 serie) modellen van Philips hebben een streaming mogelijkheid, maar kosten aanmerkelijk meer. Wifi zit alleen op het duurste model uit de 9000 serie, maar die zit rond de 1500 voor een 40 inch. En dan nog, ik heb zo'n tv en eigenlijk wordt alleen avi afgespeeld. ISO, MPEG4 DIVX etc kun je wel vergeten.

Antwoorden (1)

Met wat jij wil kom je sowieso tegen de 600 euro aan, 400 euro gaat nooit lukken iig.Deze tv misschien?

http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung/ue40d5700/prijzen/bezorgen/960503/#prijzen

Toegevoegd na 10 minuten:
Ohja hij is trouwens Wi-Fi ready dus je zal nog een ontvanger aan moeten schaffen.