komt een herhaling van HNTM 26/9/11?

Zoja,wanneer en op welke zender?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke zaterdag toch?

Antwoorden (4)

als je een ipod hebt kun je de app van sizz (reclame "... Das lekker mobiel") downloaden en daarop kun je het ook terug kijken, anders via rtl xl en dan hntm gemist. Verder weet ik zo geen datum of zender uit mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de aflevering zo vaak je wil bekijken op de site van RTL:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/4f9ab200-8959-36fe-bbf4-cbfe4d2a1e6a/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij op zaterdag of zondag avond. Het komt standaart op rtl5.
Zoals hierboven kun je het ook kijken op rtl.nl/gemist ;)
Ik heb hem ook gemist, en dan kijk ik hem daarop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het inderdaad op rtl gemist terug kijken. En elke zondag rond 17.30 uur komt er een herhaling op Rtl 5.