Is er een bedrijf dat binnen 24 uur een tv bezorgt én installeert, ook op zaterdag?

Mijn tv is kapot, zoek een bedrif die me binnen 24 uur een nieuwe bezorgd'(ook op zaterdag) en die voor mij installeert, want dat vind ik zelf lastig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

bij de wehkamp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja wat bedoel je met installeren, het ophangen aan een beugel of gebruiksklaar maken zodat alle netten ingesteld staan. Dit laatste doen nieuwe tv's namelijk automatisch er is weinig niet aan te snappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel het instellen van de netten. Ik vond dat met mijn oude tv erg ingewikkeld, kan de nieuwe tv dat automatisch? Hoef ik niets te doen daarin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de meeste gevallen gaat dit vanzelf, maar de volgorde is iets heel persoonlijk, kun je beter zelf doen of in samenspraak met de wehkamp monteurs (werk daar niet overigens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zo te zien heb je er wel aandelen :P . Nee grapje, als je zelf erg goede ervaring mee hebt wil je dat delen, das logisch ;)
Mediamarkt. Check hun website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een winkel graag verkopen wil dan doen ze er echt wel wat voor.
Je kunt dit als consument eisen anders gaat de koop gewoon niet door.
Probeer het maar het werkt echt.
Bij iedere plaatselijke winkel bij jou in de buurt.
Heb een keer iets opdezelfde manier gedaan en je wilt het niet weten maar ze waren nog eerder bij mij aan de deur als dat ik thuis was.
Saturn en b.v. elektrowinkels bij jou in de buurt zullen jou niet graag als klant willen verliezen.
En dan zijn er op internet ook nog online winkels te vinden maar die beloven wel eens iets wat ze niet waar maken dus blijf maar in je eigen buurt.