Hoe krijg je een barst uit een groot full hd led tv?

Er is een ongeluk gebeurt en nu zit er een barst in het scherm met een lijntje naar boven. Is dit te repareren of moet je dan heel duur het hele scherm vervangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt garantie wat?

Antwoorden (3)

Je zult dit scherm moeten laten repareren, oftewel er moet een compleet nieuw scherm in. Het is onmogelijk om alleen de barst uit het scherm te krijgen. Een compleet nieuw display is een duur grapje b.t.w.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad,je kunt dan beter net zo goed een nieuwe t.v. aanschaffen.
Niet!
Een nieuw toestel zal de goedkoopste oplossing zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult het inderdaad, zoals hierboven al omschreven, moeten vervangen. Maar neem eerst eens contact op met je inboedelverzekering, mogelijk dat het vergoed wordt!